Betalen Betalen met Cadeaukaart Wasvoorschriften Maatinformatie Levering & verzendkosten Privacybeleid Ruilen & retouren Algemene voorwaarden Acties Over ons Flirt with Fiona.nl Flirty Blog

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op!

Ruilen & retouren

Versie 1.1 Deze pagina is voor het laatst aangepast op 17 augustus 2015.

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel.
Bij elke processtap worden onze producten gecontroleerd en geregistreerd. Daarmee is de kans op het versturen van een beschadigd of verkeerd product zeer klein. Retouren kosten namelijk veel geld en ongemak voor zowel de klant als voor ons, dit risico willen we dus tot een absoluut minimum beperken.

Wij bieden onze klanten de zekerheid dat kousen, panty’s, slips, tepelplakkers en bodystockings nog niet zijn gedragen als u ze van ons ontvangt. Om hygiënische redenen kunt u deze producten dus niet ruilen of retourneren.
Uitzondering zijn artikelen met fabrieksfouten, daarvoor geldt uiteraard wel onze kosteloze ruilservice.
U kunt uw aankoop altijd, binnen 14 dagen (ingaande op de dag van de levering) zonder opgaaf van redenen retourneren of ruilen. Uw aankoop dient in de onbeschadigde originele verpakking geretourneerd te worden. Dit houdt in dat alle labels in oorspronkelijke staat aan het kledingstuk moeten zijn bevestigd, eventuele toegevoegde cadeauverpakkingen hoeft u niet te retourneren.
Wij nemen gedragen, beschadigde of zwaar gekreukte kleding NIET terug, tenzij er sprake is van een fabricagefout (het product mag uiteraard wel gepast worden). De kleding mag geen luchtjes, zoals zweet-, rook-, parfum- of kooklucht, bevatten. Ook kleding dat naar wasmiddel ruikt of muf ruikt nemen wij NIET terug. Wij behouden dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Pas dus op dat u het niet dagenlang op een plek laat liggen waar het vochtig is of waar luchtjes hangen!
 
Verzendkosten
Als u een product wilt ruilen dan nemen wij de verzendkosten van het nieuwe product voor onze rekening. Als iets voor de 2e, 3e keer of nog vaker geruild wordt, komen de verzendkosten geheel voor rekening van de klant en moeten dus bijbetaald worden.
 
Afhandeling
Wilt u de gehele bestelling retourneren?

Meld de retourzending aan via het volgende emailadres: help@fiona.nl. Vermeld uw naam, het bestelnummer en de artikelen die u wenst te retourneren. Hierna informeren wij u spoedig verder. De reden van uw retour bent u niet verplicht om te geven, echter wij horen dit graag om onze dienstverlening te kunnen optimaliseren.

Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u goed verpakt terug te sturen naar onderstaand retouradres inclusief de originele pakbon (of een kopie hiervan). Zorg dat u de goederen aangetekend verstuurd want wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden voor uw zendingen. Fiona Fashion & Trading zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, binnen 14 dagen aan u terugstorten.
Wilt u een gedeelte van de bestelling retourneren? Stuur de artikelen inclusief de pakbon (of een kopie hiervan) naar onderstaand retouradres. Wij zullen het bedrag van de teruggestuurde artikelen, exclusief de berekende verzendkosten, binnen 14 dagen aan u terugstorten. U kunt natuurlijk ook altijd uw bestelling ruilen. 

LET OP: RETOURZENDINGEN ZONDER AANMELDING PER MAIL KUNNEN NIET WORDEN VERWERKT!
LET OP: OM FRAUDE TEGEN TE GAAN DIENT HET REKENINGNUMMER DAT U OPGEEFT VOOR TERUGBETALING GELIJK TE ZIJN AAN HET REKENINGNUMMER WAARVAN U DE GOEDEREN HEEFT AANGEKOCHT.

CategorieŽn

Informatie